sobota, 11 lutego 2017

Moje skarby kochane...

Witam wszystkich tych, którzy być może jeszce tutaj pozostali. Nie zapomniałam o was, nigdy nie potrafiłabym zdobyć się na coś takiego. Chciałabym żebyście wiedzieli, że przez ten cały czas wciąż byłam obecna: przeglądałam posty, szukałam motywacji, weny, szukałam błędów, które popełniłam.
Byłam tutaj.

Czuje, że powinnam skończyć to co zaczęłam, spisać to, co być może zostało już powiedziane.
Jestem wam to winna. Jedyne co chciałabym wiedzieć to fakt czy ktokolwiek jeszce tu pozostał.
Odezwijcie się misie :*


W międzyczasie znów zaczęłam pisać.
Jest przy wolnej chwili mielibyście czas i chęci to zapraszam na moje nowe ff o Harry'm :)
Jest dostępne na wattpadzie pod tytułem "Almost Home"


Kocham i przepraszam za wszystko :') :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz